Święta, święta i po świętach.

DSC_0173.JPG
Choinka powoli wysycha, jedzenie przywiezione od babci już na wykończeniu. Z list przebojów zniknęło „Last Christmas” i tylko światełka świecą się jeszcze na naszym wrocławskim rynku.


Kolejny rok minął, kolejne święta, a ja zostałam z nową porcją świeżutkich książek. Uwielbiam dostawać książki! Osoby, które mnie znają, dobrze o tym wiedzą i stąd ten stosik 🙂

Zaczęłam od „Magii sprzątania” Marie Kondo i o tym będzie kolejny post. Teraz jestem w trakcie czytania „Morfiny”.  Wczoraj miałam do tego doskonałe towarzystwo. Moje kocie bliźniaki bardzo lubią pozować synchronicznie.  Czasem tylko w wyrazie protestu kładą się na książce i domagają miziania.

Zrzut ekranu 2015-12-31 o 12.33.18.png

Do czytania potrzebuję spokoju. Nie potrafię czytać w tramwaju, niestety mam chorobę lokomocyjną. Czasem czytam idąc, ale we Wrocławiu wymaga to bardzo dobrej wrodzonej nawigacji 😉 Dlatego bardzo cenię takie spokojne wieczory, kiedy zimno zatrzymuje mnie w domu i mogę bez wyrzutów sumienia czytać czytać czytać…

Czy wy macie jakieś swoje ulubione miejsca do czytania? Czy możecie czytać gdziekolwiek jesteście?

6 thoughts on “Święta, święta i po świętach.

  1. Magda Baranowska pisze:

    1) Doskonałe koty, z tej perspektywy łudząco przypominają mojego Morrisa :D, który też czasem lubi uwalić się na mojej książce; 2) zazdroszczę książek w prezencie, mi rodzina daje je bardzo rzadko, chyba się boją, że będę już taką miała; 3) mam nadzieję, że spodobała Ci się „Morfina”; 4) najbardziej lubię czytać w wannie; 5) przepięknie masz tu na blogu, logo jest śliczne ❤

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

