KONKURS! Zamieć śnieżna i woń migdałów – Camilla Läckberg

OK, z okazji, że akurat naszła mnie na to ochota, postanowiłam podarować komuś książkę, o której pisałam wcześniej na blogu.


zamiecTak więc spośród osób, które umieszczą komentarz pod tym postem wylosuję jedną, która otrzyma ode mnie mój osobisty (jeszcze pachnący nowością) egzemplarz książki Camilli Läckberg „Zamieć śnieżna i woń migdałów”. W komentarzu napiszcie swoje propozycje 3 książek idealnych na zimowe wieczory!

Krótką recenzję tej książki możecie znaleźć tu:

 Trzy książki na zimowy wieczór

Na komentarze czekam do 10 stycznia. Wyniki podam w okolicach 11 stycznia 🙂


DSC_0196-2.JPG

WYNIKI!!!

Gratuluję Kasi, która zaproponowała na jesienny wieczór książki:

  1. Graham Masterton – Zjawa
  2. Paulo Coelho – Demon i panna Prym
  3. Niebezpieczne Kobiety

Z Kasią skontaktuję się mailowo 🙂

W razie braku informacji zwrotnej w ciągu 2 dni będę losowała dalej.

13 thoughts on “KONKURS! Zamieć śnieżna i woń migdałów – Camilla Läckberg

  1. marlen pisze:

    Ja proponuję:
    1. Coś z klasyki – „Dziwne losy Jane Eyre” Charlotte Bronte – zawsze mi się z zimą kojarzy.
    2. Coś lekkiego i powodującego uśmiech na twarzy – „Zacisze 13” Olgi Rudnickiej.
    3. Coś powodującego gęsią skórkę – „Lśnienie” Stephena Kinga.
    Każda na inne samopoczucie 🙂

    Polubione przez 2 ludzi

  2. Ewelina pisze:

    W zimowe wieczory nic tak nie grzeje jak romanse, albo książki, przy których możemy powspominać dzieciństwo. :3

    1. Nicholas Sparks „Ostatnia piosenka”
    2. David Nicholls „Jeden dzień”
    3. J. K. Rowling „Harry Potter”

    Polubione przez 1 osoba

  3. Gosia Zieloni Mi pisze:

    Witam. Z racji, że całkiem niedawno tu trafiłam i nie znam wszystkich Twoich upodobań książkowych mam kilka propozycji – będziesz mogła wybrać sobie coś odpowiedniego dla chwili lub potrzeby… „Wesołe historie” – by odnaleźć w sobie dziecko; „Mistrz i Małgorzata” oraz „Wichrowe…” – bo dotknąć wieczne żywej i aktualnej klasyki; „Samotność w sieci” – by pobudzić kobiece zmysły; „Listy z wyspy zwanej Niebem” – by uspokoić emocje, cykl „Millennnium” – by wdarł się niepokój; „Narzeczona Schulza” – by lepiej poznać kogoś ważnego i niebanalnego; by odkryć nieznane – „Papusza”. Jak widzisz, w tym zestawie jest coś z obyczajówek, literatury pięknej, klasyki (również dziecięcej), kryminału a nawet literatury faktu. Mam nadzieję, że coś wpasuje się w Twój gust. Pozdrawiam. Gosia

    Polubione przez 1 osoba

  4. Izoldap pisze:

    Witam w zimowy wieczór.
    Moje propozycje na miłe spędzenie zimowych wieczorów:
    1. S. Beckett -Chemia śmierci i pozostałe 3 tytuły,
    2. M. Sandemo -Saga o ludziach lodu ( na kilka wieczorów powinno starczyć),
    3. I jak dla mnie miły powrót do czasów beztroski -Mikołajek szczególnie pierwsze 4 książki.
    do tego kubek gorącej herbaty z cytryną, wygodny fotel i ….. nic więcej.

    Polubienie

  5. Agnieszka pisze:

    Moje propozycje 3 książek, które idealnie wpisują się w zimowy krajobraz za oknem i rozgrzeją atmosferę nawet najdłuższych, mroźnych wieczorów:
    1. „Misery” Stephen King
    2. „Gra o tron” George R.R. Martin (i kolejne tomy „Pieśni Lodu i Ognia”)
    3. „Dom sióstr” Charlotte Link
    Pozdrawiam 🙂

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

